在森林裡迷路
迷路的孩子迷失了方向
月的水滴 星的形狀
看不見你一點一點在哭泣

Can you hear me? baby can you see?
Oh please my girl oh I’m with you

Baby don’t cry 會在你身邊
你收到我的聲音baby my love love love
So you can try擦乾眼淚
你已經不是孤單一人
You’re not alone alone alone

重複著同樣的地方
從哪裡來的?去哪裡才好?
那樣的時候,側耳傾聽
讓我們試著傾聽內心的聲音。

Baby ready,
now close your eyes and believe in yourself
Listen to your heart I’m with you
‘cause I love you so

Baby don’t cry會在你身邊
你收到我的聲音baby my love love love
So you can try擦乾眼淚
你已經不是孤單一人
You’re not alone alone alone

不久,東方的天空(feel me feel me feel me wow)
光指引的方向(feel me feel me feel me wow)
可以帶你走(love you love you anytime)
shine on you (shine on you )
shine on you (shine on you)

在森林裡迷路
我的想法是,讓你聽到…

Baby don’t cry會在你身邊
你收到我的聲音baby my love love love
So you can try擦乾眼淚
你已經不是孤單一人
You’re not alone alone alone
Baby don’t cry會在你身邊
你收到我的聲音baby my love love love
So you can try擦乾眼淚
你已經不是孤單一人I'm with you

參考資料 自己
arrow
arrow
    全站熱搜

    consta28 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()